25 maj 2012

Hej!
Väckte Elvira kl 23.00 inatt så hon åt en hel flaska med ersättning, gud så skönt!
Sen vaknade hon halv 5 också och ville ha så då åt hon igen! :D

Nu på morgonen har jag gjort iordning lite papper som ska skickas in, betalat räkningar och väntar nu på ett samtal från hälsocentralen, sedan blir det ner på stan för lite ärenden och hem och packa åt Elvira.
Hon ska sova hos mina föräldrar inatt för att jag och marcus ska på bio med ida och eric.
Sen imorgon ska jag och mamma på spa-dag på iksu spa, och då ska min pappa vara barnvakt så istället för att de ska behöva köra fram och tillbaka till stan så ska Elvira sova i flurkis.
Jag gruvar mig verkligen, har aldrig varit ifrån henne mer än 9 timmar (under flytten) så att jag inte ska få träffa henne på ett helt dygn gör mig gråtfärdig av bara tanken.. men jag måste kunna lära mig, så är det bara..
Aja, hoppas det löser sig!

Vi ska gå och se Men in black 3 ikväll, kommer säkert bli awesome! :D



Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0