4 maj 2012

hejhej!
igår for vi ner på stan och lunchade med mamma, sen träffade vi johanna, magnus och nadja, mysigt!
josefina kom hit igår och skulle hjälpa mig att försöka få bort utväxten, men vet ni vad, jag ångrade mig direkt jag sköljde ur blekningen... snacka om att jag har förstört håret.. jag ser ut som en tigerkaka, inte ok..
Marcus är så snäll så han ska fara och köpa ny färg så jag blir mörkhårig idag, vill egentligen inte det men har inget val..
aja, Nadja kommer troligtvis hit nu på morgonen, vi får se vad hon säger :)
Jag vet att ni tjatar på bilder på lägenheten och ni kommer få några bilder men måste få städa undan först, vill gärna göra klart allt innan :)

Kommentarer
Postat av: Marie

Vad stor hon blivit nu. Det lilla jag ser av håret tycker jag ser bara bra ut.

2012-05-04 @ 16:31:53
URL: http://tjejligornas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0