natti

Kalla mig vek men efter att pappa tog Elvira så grät jag i säkert 45 minuter, så fort jag pussade henne hejdå kände jag hur tårarna kom.
Vet faktiskt inte om jag ska skratta eller gråta över det, men som sagt, hon är mitt allt, har inte varit ifrån henne mer än 9 timmar totalt. Så ni kan ju gissa hur det känns när man har tagit hand om ett barn 24/7 i 4 månader och sen är hon plötsligt borta i ett dygn :-P
Jag vet att hon har det så bra hos mina päron och jag litar på dem fullt ut, så det handlar inte om det. :)

nog om det, vi for som sagt på bio med ida och eric, men in black 3, faktiskt rätt grym i 3D, så det är ett tips :)

Imorgon ska jag som sagt på spa-dag på Iksu spa med mamma, spabehandling, gym, sola, bada, you name it, rubbet, kommer bli skönt! :D



Nä, nu ska jag packa, så vi hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0