13 november 2012

Hej på er! :D
Tänkte uppdatera lite smått. :)
Marcus fyllde som sagt år i fredags så vi firande honom hos hans föräldrar på tomtebo, marcus farmor och farfar kom först och fikade och sedan kom hans mormor och mina föräldrar och min bror på middag, så mysigt det var att vi kunde vara allihopa! :D
Vi fick en natt på scandic plaza som jag visade tidigare, så vi hade lite egen tid framför tvn, massage och gotta. :D
det var så skönt att bara vara och inte tänka på annat än oss för en stund!
Lördagen då, ja efter att vi lämnat hotellet och hämtat viran for vi hem så min mormor och morfar fick fira marcus också, sen for marcus på bio med robert så jag var hemma och tog det lugnt. :)
Söndagen då, ptja, då var det farsdag så vi firade först marcus och pappa här med paket och tårta och sedan for vi till min morfar för att fira honom. :)
Så det har varit mycket firande denna helg! :D
 
Hittills har det inte hänt mycket, vi har bara varit hemma och tagit det lugnt. :)
var på möte igår gällande skola så blir jag antagen börjar jag plugga den 14e januari! :D
Sitter just nu och pluggar teori, men ska snart stänga ner för att sova.
 
Elvira har gjort sådana framsteg, jag är så stolt över min älskade prinsessa!
Hon är jätteduktig på att krypa, gå om man håller i henne försiktigt, hon är otroligt aktiv,
är ett riktigt matvrak, vaknar 1 gång per natt som max, är så mysig och go, ska pussas och kramas nästan hela tiden. Hon är helt otrolig!
 
 
 
Sen måste surpuppan komma fram, jag antar att ni från umeå har hört om gubben som åker runt på skolorna här i umeå och försöker locka med sig barn?
Läste på Facebook om en tjej som varnade om denna man för att han hade befunnit sig på böleäng och självklart finns det dessa jäkla idioter som skriver dumma kommentarer som "vadåå, han kanske bara hade kvar massa halloween godis?" eller "Han kanske bara ville ha sällskap"
 
Jag blir så arg, skaffa egna barn så får ni känna på hur det känns när man får veta att det är något gammalt pervo som försöker locka med sig barn!! Skulle ni vilja att era barn blir kidnappat av en gammal gubbe, som mest troligt är en pedofil? NÄ TRODDE INTE DET, SÅ LÄGG NER ERA KOMMENTARER!
 
Nu har jag fått ut det ur systemet, nu ska jag stänga ner här och slänga mig i sängen och se film så,
tack för mig!
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Va ska du läsa?:)

2012-11-15 @ 01:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0