21 november 2012

Hej!
Hade körlektion idag, det var faktiskt ganska skönt att fara ut och köra en stund. Hämtade viran och gick ner på stan för att göra bort lite ärenden, bl.a en doppresent till sötaste william som ska döpas på lördag!
Hittade jättemycket fina kläder åt Elvira, men måste kolla igenom hennes garderob innan jag vet hur mycket jag får handla. haha.
Ikväll har jag bara suttit och pluggat teori, är ganska less men har iallafall klarat alla faser och blivit godkänd på sluttestet 3 gånger så nu stänger jag ner för ikväll. Är så trött och less på denna teori....
 
 
 
Jag älskar denna låt, den är så lugn och fin, håller ni inte med mig?
För er som inte vet är den med i breaking dawn part 2, men det kunde man kanske gissa sig fram till? ;D
 
Nä mina kära läsare, nu säger jag tack för mig och godnatt, hoppas ni får sova gott :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0