18 oktober 2012

godkväll, har inte haft någon energi att blogga idag, är så trött.
har iallafall packat nästan hela köket så nu är det inte mycket kvar som ska packas. har tid på bvc imorgon och efter det ska mamma ta viran så jag kan packa i lugn och ro. marcus ska till sin mormor och lämna nå saker också.

var och tränade idag också, så fruktansvärt skönt det var att komma ut och vila skallen. jag kände mig så mycket piggare och gladare när jag kom hem, så det var värt det!
jag måste nog träna för att hålla humöret i kontroll, blir lätt grinig om jag inte får aktivera mig på något vis. :-P



viran har såklart somnat så jag ska passa på att packa lite kläder och lite annat smått & gott. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0