21 oktober 2012

jag vet att jag har uppdaterat dåligt men har varken haft tid eller ork då vi har under helgen flyttat hem till mina föräldrar igen så hejdå till Umedalen och hej flurkis!!

vet inte riktigt vad jag ska berätta, har inte gjort något annat än packa, packa upp, tagit hand om viran och ja, stökat på för att ställa allt i ordning. :-P

idag har jag ju faktiskt varit på turné med mamma och mormor, men har inte gjort något speciellt.
har färgat och klippt mammas hår ikväll, så nu är hon nöjd och belåten, haha. :-)

nä nu är det läggdags, sov gott!

Kommentarer
Postat av: Mamma Mu

JAAAA, hon är jättenöjd, blev så fint :D

2012-10-22 @ 08:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0