blää

Nu har pappa varit förbi och hämtat första lasset med grejjer, så nu blir det bara att fortsätta packa..
Har även pratat med bostaden och förssäkringskassan så nu är det gjort, känns bra att få det bortgjort!

Ska fara och träna med Nadja idag, gud så skönt att få komma ut och röra på sig!!
Är så less på att bara sitta här inne och fundera på vad som ska ner i vilken kartong.
På ett sätt känns det bra att vi flyttar, att vi slipper detta hus, lägenheten i sig är jättefin och vi trivs i lägenheten men inte i huset.
och det är faktiskt lite kul att få vara hemma under hela julen med mamma och pappa. Finns nog inget mysigare än att vara i flurken under vinterperioden, att det är så mörkt ute, snön som lyser upp lite, tända en brasa, ta på sig tjocksockar, mysiga tröjor, tända massvis med ljus, dricka en kopp choklad och se på något bra på tvn, UNDERBART! :D

Men samtidigt vill vi ju ha vårt eget och vara en egen familj men det kommer att ordna sig, det tar bara lite längre än vi trodde. :)
Det är tur att mina föräldrar är så otroligt underbara som ställer upp i vått och torrt!
Jag vet att jag tjatar om hur bra de är, men ni förstår inte hur mycket de ställer upp för oss alla 3. :)

nä nu ska jag gå och fixa käk, är vråååål hungrig!

Kommentarer
Postat av: Mamma MU

ÄNTELIGEN får jag julpynta HELA huset med tomtar och julgardiner, har tagit ledigt från den 21/12 - 7/1 och ska bara vara hemma och mysa med världens bästa "lilla familjen" :D

2012-10-16 @ 12:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0