mys

snacka om full rulle idag, kollade in lägenheten i Holmsund, fikade med "svärfar", handlat, hämtat ut nya barnstolen, middag hos svärföräldrarna och nu ligger jag halvt och sover i sängen och ser på Simpsons, är så trött!!

Marcus är hos Tobias en sväng så är ensam, kan ju inte påstå att elvira är särskilt social som ligger och snarkar här bredvid.. ;-)
skönt med lite lugn och ro ibland även om Marcus inte lever om så mycket, haha. :-)

nä nu säger jag godnatt och sov gott till er :-) natti natti!

imorgon är det loppis i flurkmarks klubbstuga så kom förbi en sväng!
jag, viran och min mamma kommer att sälja lite av varje, allt från kläder till böcker etc. :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0