natti natti

jag har haft en perfekt födelsedag!
körlektionen imorse gick bra, hittade en gullig lapp från Marcus när jag kom hem, ner på stan för att äta lunch med min älskade mamma och bästa Nadja, fick kebabrulle från svalan till middag, närmaste släkten kom och fikade, jättebra presenter, blev överraskad av marcus efter alla for och fick parfymen jag ville ha, Anton & ida kom på snabbesök och Elvira har varit på strålande humör hela dagen!
dagen kunde inte vara bättre!

nu ska jag gå isäng och sova för imorgon tar vi nya tag med besök från svärföräldrarna och sedan tjejkväll med utgång!
så jag vill bara säga tack till alla som var med och gjorde min dag underbar och tacka för alla presenter!
jag älskar er allihop. <3

natti natti! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0