27 september 2012

Godkväll!
Hade mitt teoriprov idag, kuggade med 1 poäng!!!
Ursäkta mitt språk, men jävla skit! Var så jäkla nervös så jag tror att det var därför, ville bara bli klar, men som sagt, bara att ta nya tag! Kommer nog gå bra nästa gång :)
 
For ner på stan och träffade Nadja och Wille, André kom förbi en sväng så viran blev gladoch nöjd! :)
Gick runt och shoppade lite, åt gott och fick prata om saker och ting. Känns så skönt att ha Nadja, en otroligt fin människa är hon! :D
 
 
Den övre fick lillan av min mamma, sen fick hon en annan tröja som inte finns på bild.
Den nedre fick hon av min moster plus ett par ballerinaskor att ha inomhus, Tack moster! :D
 
 
Detta är vad jag köpte åt lillan idag, blev helt kär i de två övre plaggen, båda är frå "Moomin" på lindex! :D
På byxorna på den undre bilden står det "Moomin" stort över rumpan, så snygga!! :D
 
Har handlat inför födelsedagsbaket ikväll, mamma var så snäll som skjutsade mig då marcus har punktering på bilen.. men nu är skafferiet fyllt så det är bara att börja baka! :D
 
Där har ni min dag, vad gjorde ni? :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0