3 september 2012

Guuuud så trött jag är...
Elvira tyckte att det var dags att kliva upp 03 imorse, kan säga att jag inte alls lika taggad, så efter att försökt få henne att sova i 3 timmar gav jag upp,
 kände att jag inte orkar kämpa för att hon ska sova, så vi klev upp.
 
Ska träffa Nadja, André och William idag, blir mysigt! :D
ska försöka hinna ner på stan först, ska kika på vinterskor åt Elvira. :)
 
Ja juste, igår var jag och mamma på strömpilen, så mamma var så snäll och köpte en vinteroverall, mössa, fuskpolo och ett par byxor åt Elvira. Världens snällaste mormor!!
Hade tänkt visa bilder men de finns inte ute på hemsidan, knepigt.
Ska försöka fixa bilder så ni får se så fina! :)
Åt middag med mamma och storebror på taormina igår efter vår shopping-runda och sedan blev det one tree hill för min del. En väldigt bra söndag! :)
 
Ska låta fröken pigg leka av sig så hon förhoppningsvis kan somna snart...
japp, tills dess - one tree hill!
 
Ha en bra dag allesammans!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du ett fan av Star Wars, One Tree Hill, Supernatural, Gossip Girl eller True Blood? I så fall kolla in shopen: http://fatmasshop.blogg.se :)

2012-09-08 @ 15:48:21
URL: http://fatmasshop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0