25 April 2013

Hej på er!
Elvira är på dagis som vanligt och jag har suttit och pluggat en stund. Sitter just nu och väntar på att Nadja och Wille ska komma hit, Nadja ska till tandläkaren så hon ska hämta upp mig så får jag passa Wille medans. :)
Sen i eftermiddag ska vi fira Marcus lillebror som fyller 9 år idag! Grattis till storkillen! :)
 
Elvira har fått för sig att börja vakna 05.00 på mornarna och jag måste säga att jag inte tycker att det är så kul.
Igår klev vi upp där vid halv 6 efter att hon pratat/gnällt i ca 30 min så det blev en lång dag speciellt eftersom jag blev uppringd om jobb, så jag fick jobba igårkväll. Inte så kul, men alla pengar man kan få behövs.
 
Imorse när hon började gnälla så kollade jag på klockan som visade 04.56 och jag lovar er, ingen har suckat så mycket som jag. Bara att kliva upp med en grinande tjej och göra välling. Som tur var lyckades jag få henne att somna om så jag skyndade mig att slänga mig i sängen och ta en nap. Sen vaknade vi inte förrän vid halv 7, då Marcus väckarklocka ringde. :) Skönt!
 
Nä nu ska jag skynda mig att stöka undan här hemma. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0