28 April 2013

God morgon!
Elvira vaknade där kring halv 6 imorse, lika kul som vanligt.. Varför vaknar hon så tidigt?!
Kan det vara för att det blir så ljust i rummet?
 
I helgen har det inte hänt mycket, i fredags grattade vi min moster och min kusin som fyllde år och när vi kom hem tog jag det bara lugnt. Igår var vi däremot på trädgårdsmässan och jag måste skryta över min prinsessa som följde med och satt i vagnen i 2,5 timme utan något gnäll! Hon satt och tittade på allt folk, åt lite russin och frukt och var ganska nöjd med livet. :)
 
Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, ska ta på oss lite kläder och gå ut sen hade jag tänkt, men först ska jag fara och jobba en sväng. :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0