Diss nr 3.

Jag har tänkt på det här sen Elvira föddes och jag förstår fortfarande inte hur kan utsätta sitt barn för sådana här skador..
Nästan varje gång man åker ut någon stans, tex på Coop, ner till centrum eller någon annanstans så går mammor och röker samtidigt som de står med barnen? Jag har sett flera som går runt med barnvagn då barnet är vänt mot mamman och ändå går mamman med en cigarett i handen så all rök åker in i vagnen på barnet! Hur kan man göra så?!
 
Sen även de som röker bland andras barn också, det förstår jag inte heller.
Jag kommer ihåg en händelse när Elvira var bara några månader, jag var på stan med min mamma och min mamma skulle in till en glasögon-butik så jag valde att stanna ute så Elvira fick sova ute i luften och inte bli så varm. När jag sätter mig på bänkarna utanför butiken kommer 3 (tror jag det var, om jag minns rätt) ungdomar och sätter sig bredvid mig och börjar röka, FASTÄN DE SÅG ELVIRA.
 
Jag vet att jag låter som en surkärring, men man kan väl ändå visa respekt eller? Har folk inget vett bakom pannbenet? Nä nu ska jag avsluta detta inlägg innan jag blir ännu mer arg.
 
Som avslutning vill jag säga: VISA RESPEKT FÖR BARNEN!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0