Svar på frågor

1. Jag vägde hela 97 kg som mest under graviditeten och tappade 20 kg ganska fort men jag hade fortfarande ca 5 kg kvar till min startvikt. Jag gick däremot upp 10 kg till under Elviras första år men jag har tappat 9 av de kilona så nu har jag 6 kvar till min startvikt.
 
2. Jag försökte amma men Elvira förstod inte hur man skulle göra så jag gav upp tillslut.
 
3.Jag pluggar upp mina gymnasiebetyg nu på distans, vilket går bra, så vi får se vad som händer när jag är klar med det. 
 
4. Jag har mycket jag skulle vilja göra, bland annat jobba med barn och ungdomar som har det svårt men en av mina drömmar är att starta ett gym som anpassar träningen till personerna. Vill inte avslöja hela drömmen men  till exempel att man skapar olika träningsprogram för grupper som även är en stödgrupp, om man har ätstörningar, varit gravid, är gravid, har problem med olika kroppsdelar osv.
Ett träningsprogram som hjälper individerna att nå sina personliga mål, oavsett hur man är.
 
5. Marcus, min pojkvän, finns för Elvira och hjälper till.
 
6. Vi har som sagt fått en 3:a i Sävar så den 1 maj flyttar vi dit.
 
7. Elvira är en riktig blandning mellan oss, hon är ganska lik mig i personligheten och ganska lik Marcus i utseendet. Hon är en riktig tjurskalle och får hon inte som hon vill  eller om det inte går som hon vill blir hon förbannad. Hon är väldigt bestämd, en riktig "kan själv" - tjej. :)
 
8. Hon har inte haft vattkoppor än, men hon har haft tredagarsfebern. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0