24 februari 2013

Godkväll!
Jag är verkligen sämst på att uppdatera.. jag ska inte lova att jag blir bättre då jag inte vet om jag kan hålla det. haha. Hur som helst, Elvira är frisk från sin förkyning, ÄNTLIGEN men istället har min mamma åkt på en dunderförkylning så hon har legat sjuk hela helgen. Stackars lilla mamma!
 
Elvira trivs till tusen på dagis, vilket känns oerhört bra. Hon blir oftast inte ens ledsen då jag lämnar henne utan vinkar bara hejdå, men däremot när jag ska hämta henne så brukar det komma tårar och sedan ska hon upp i famnen. Precis som om hon precis kopplat att jag inte varit där på länge, haha.
 
Det händer inte mycket runt omkring, skjutsar Elvira till dagis på morgonen, pluggar, hämtar henne på eftermiddagen, busar en stund, äter middag, sen far jag och jobbar sen när jag kommer hem och nattar viran. så ser våra dagar ut, så jag har tyvärr inte mycket roligt att berätta.
 
Jag kan inte fatta att Elvira har blivit så stor, hon förstår precis vad vi säger när vi pratar med henne, hon har börjat äta själv, har börjat gå i skor (vilket hon tyckt varit svårt), städa undan saker osv.
Jag tjatar om det men seriöst, vart tar tiden vägen?
 
Nä nu ska jag dejta min härliga kompis John Blund mina kära vänner, jag hoppas att ni har det bra! :)
Sov gott! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0