25 februari 2013

Hej mina homies, läget?
Själv har jag suttit och pluggat så hjärnan är liiite knäckt för tillfället, så jag ska slänga på en film och sova tidigt ikväll hade jag tänkt.
 
Elvira var så söt idag, jag frågade om en puss men det slutade med att hon gav mig flera stycken på raken!
När hon ska sova brukar jag alltid fråga "Ska vi gå och ta på jamasen nu?" och på direkten halvspringer hon till tvättstugan där vi har skötbordet. Innan hon skulle sova gick hon först och vinkade åt min mamma sen skulle hon säga godnatt till min pappa så hon gick och ställde sig utanför arbetsrummet och vinkade godnatt åt honom.
Åh min gullunge är sötast!!!
Jag undrar hur mycket av allt vi säger som hon egentligen förstår och jag undrar vad hon tänker om oss, så mycket som vi larvar oss med henne. Haha.
 
 
Nä natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0