14 Januari 2013

Har det redan gått 2 veckor sen jag uppdaterade sist????
Jisses, förlåt!
 
Jag tänkte iallafall berätta lite av vad som händer för oss numera! :)
Elvira fyller 1 år på måndag, den 21:a, kan ni förstå att det har gått ett helt år?
Jag förstår det inte, att min lilla kramgoa groda är en stor tjej nu!
Min pappa fyller år på fredag också, så det blir en kalashelg. :)
 
Elvira har även fått en dagisplats i Ersmark så hon börjar där i början på februari! :)
Det ska bli så kul för henne, men jag vet inte hur jag ska överleva.. Det blir svårt att släppa henne nästan hela dagarna då jag är van att ta hand om henne hela dagarna, varje dag..
Ska jag vara ärlig tycker jag att det är jättejobbigt..
Som tur är har jag börjat plugga nu så jag har lite sysselsättning iallafall plus att jag har städningen på dagiset en timme om dagen så jag ska nog kunna hålla mig sysselsatt.
 
 
jag ska försöka bättra mig på att blogga men det är inte så lätt att sitta vid datorn när man ska springa och jaga en liten tös som springer omkring och busar! haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0