19 januari 2013

Godkväll!
Elvira fick ju som sagt sprutorna igår, tro mig, det märkte vi av senare.
Hon fick feber och vaknade flera gånger, sista gången hon vaknade var kl 01 och då vägrade hon somna om trots blöjbyte, vaggning, jag strök på henne, masserade henne, gav henne välling osv, ingenting dög åt lilla fröken men när klockan var ca halv 4 imorse lyckades jag få henne att somna. Kul nog vaknade hon första gången 07.00 och sedan andra gången 09.00 så mycket sömn har det inte blivit.
Hur som helst har hennes dag varit lite smått tuff för henne idag då hon sovit lite plus att vi först firade hennes 1-års dag med sin farmor och farfar peter och sedan när vi kom hem kom min storebror och firade henne idag för att han jobbar på måndag då hon egentligen fyller år. Hon somnade 20.00 men har vaknat 653756 gånger sedan dess, jag förstår inte vad som är fel då hon inte har någon feber längre.. Hm, hoppas hon sover inatt..
 
Imorgon blir det full rulle, jag ska städa på dagiset, sen ska vi kolla på en lägenhet i Holmsund, sen ska det bakas (2 tårtor + cupcakes) och sen hade jag tänkt hinna plugga också. Vi får se hur det kommer gå men jag får göra det bästa utav det.
 
 
Nu ska jag slänga på en film och försöka få mig några timmars sömn, så godnatt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0