20 Januari 2013

Hej på er!
Idag har vi varit och kollat på en lägenhet i Holmsund, jag har hunnit städa, baka 3 sorters kakor, slå in paket, handlat, städat på dagiset, tvättat plus att jag har haft Elvira kring benen och ni som är föräldrar kan förstå att bara det tar på krafterna då man ska göra 7000 andra saker samtidigt.
Men jag har tagit mig igenom dagen så efter en ansiktsmask och en dusch är jag nu redo för att dejta John blund.

imorgon kommer bl.a Elviras gudmor med familj, kanske några andra tjejkompisar, Anton, Ida, Arash och sedan min släkt för att fira Elvira som fyller år imorgon! :-D




nä nu ska jag sluta svamla, så sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0