24 januari 2013

Jag vet ärligt talat inte ens varför jag bloggar nu, är så sjuukt trött.
Har precis slutat plugga för idag så ska slänga mig i sängen och få några timmars sömn innan Elvira vaknar.
Idag har vi varit på ung förälder, tänkte att Elvira skulle få busa av sig lite så hon skulle bli trött men icket, hon vägrade sova förrän 21.30 ikväll!! Efter ung förälder for vi på coop med mamma och shoppade lite kläder och mat, både hem och inför revyn på lördag.
 
Jag har nog sagt det innan men jag säger det igen, ni som gillar twilight, ni ska läsa Fallen ängel - Becca Fitzpatrick, jisses vad bra den är! Skulle läsa en bok på svenskan ( har ju börjat plugga på distans om någon missat det) och jag läste ut den på ca 4 timmar, så jäkla bra var den! tror det är 284 sidor eller så..
så tummen upp till den!
 
 
nä gott folk, nu ska jag krypa till kojs innan jag somnar där jag sitter, så vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0