26 januari 2013

Godkväll på er!
Min pappa fyllde ju år den 18e men släkten på mammas sida kunde inte fira honom då så de har firat honom idag, så vi har haft ett litet kalas! :)
Sen har det inte hänt mycket, Emilie och Jacke stannade kvar en stund efter att alla andra åkt hem så vi umgicks lite med dem. Min bror Christoffer även kallad Stoffe och Bea kom hit vid middagstid för att vänta på att de skulle få hämta ett akvarium som min bror skulle köpa men nu sitter jag helt ensam och väntar på att Marcus ska komma hem så jag kan fara upp till klubbis där det är revy ikväll. :)
Känner att det kommer bli en tung morgondag, haha. :)
 
 
Jag har ju glömt att skriva om Elviras födelsedag förresten!
Vi hade en jättebra dag! På förmiddagen städade jag undan, fixade klart fikat , blåste upp 67 ballonger (med bara munnen)  och stökade på.
På eftermiddagen kom Nadja, André, William och Josefina, efter dem kom Anton, Ida och Arash.
Sedan på kvällen kom nästan hela min släkt på mammas sida och firade henne.
Tro mig, ungen fick huuuur mycket paket som helst, allt från kläder, böcker, badleksaker, pengar, presentkort, gosedjur, leksaker till prinsess-duplo. Så tro mig, Elvira var hur nöjd som helst!
Jag gjorde en egen liten tårta till henne men det var ingen hit, så istället fick hon sina älskade majskrokar (hon är galen i dem)
så efter en lång dag med mycket fika, skojj och paket somnade Elvira där vid 20.00 som vanligt. :)
Även fast hon inte sovit nästan något under dagen var hon på ett strålande humör hela dagen! :)
 
nä ni, nu ska jag försöka hålla ögonen öppna så vi hörs! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0