Min älskade dotter

Min älskade Elvira,
Nu när detta inlägg publiceras är det exakt 1 år sedan du föddes.
Ett helt år har gått och jag kan inte förstå att det har gått så fort.
Det känns som om det var igår vi var på BB..
Att så mycket kan förändras på ett år, dina framsteg och din utveckling.
Att du på så kort tid lärt dig att säga Mamma, lärt dig gå, dricka själv, äta mackor själv, visa vad du vill, förstår hur man tar på sig tröjan och massa mer.
Du är så duktig och jag är så stolt över att kunna säga att jag är din mamma!
 
Jag vet inte hur många kvällar som jag har gråtit av lycka då du legat och sovit i min famn, du är min skatt,
min prinsessa, mitt allt och jag älskar dig mest av allt i hela världen.
Jag ser fram emot att få se dig utvecklas ännu mer och ta nya steg i livet.
Jag kommer att finnas där, vid din sida, vad som än händer.
 
 
 
 
Det jag egentligen ville säga var GRATTIS HJÄRTAT PÅ FÖDELSEDAGEN! <3
Mamma älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0