1 Juli 2013

Hej på er! :)
Passar på att blogga medan Elvira tar sin lunch-nap.:)
I morse kom grannen förbi och undrade om vi skulle med till lekparken, så jag tog med mig både viran och Mitzie ut. Jag tror att vi har gått runt hela Sävar idag och tittat på några lekparker och ska jag vara ärlig visste jag inte om att Sävar är såhär stort, haha. Elvira blev less tillslut så vi gick på Ica och handlade lite lunchmat och sedan gick vi hem. Hon somnade på två sekunder efter lunchen så hon var helt knäckt!
 
När hon vaknat ska vi på barnens hus och köpa en badhatt för att Elvira verkligen h a t a r att få vatten i ansiktet så jag tänkte att det kanske vore en bra idé. :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0