10 Juni 2013

Hej!
Den senaste tiden har det varit fullt upp så har inte orkat/haft tid att blogga.
Vi har som sagt flyttat till Sävar nu, om det är någon som har missat det!
Det känns faktiskt riktigt skönt att få ha sitt eget även om det känns "långt" borta från min släkt, men det känns bättre för varje dag som går. Jag är en riktig mammagris men det beror nog mycket på att min mamma är min allra bästa vän. Jag och Marcus har även skaffat en hund! Hon heter Mitzie och är jättefin men jisses vad hon kan gå oss på nerverna.. Hon är en blandning mellan rottweiler, Golden retriver och även dvärgschnauzer och spets.
Elvira accepterar henne mer och mer för varje dag som går och nu har de faktiskt blivit ganska bra kompisar, så länge Mitzie inte blir allt för busig.
Jag fortsätter att plugga och min sista kurs för denna termin avslutas den 7 juli så jag har en månad kvar innan jag får lov.
Vi har hunnit haft "inflyttningsfest", spenderat tid i stugan, mysdagar hos mina föräldrar, varit på Holmön,  myskväll med kompisar osv. :D
 
Elvira utvecklas så otroligt mycket, det går inte ens att förklara med ord hur stor hon har blivit. Det är verkligen som folk säger, att tiden går fort när man får barn. Det känns som om det var igår jag fick beskedet om att jag var gravid och nu står vi här, ca 2 år senare med en otroligt fin och underbar tös som är så kärleksfull och mysig och som gärna kan busa till det rejält. Hon har även fått ett eget rum så hon sover inte ens med oss längre, vilket känns väldigt skumt och tomt men det funkar bra för henne. Hon brukar dock vakna varje natt/morgon och vill sova med oss så det går jag med på, mest för att det är så mysigt att sova med henne i sängen :)
 
På senaste tiden har jag känt mig ovanligt trött, huvudet vill så mycket men kroppen är helt knäckt, dålig matlust och äcklas mest av mat,  tappar mycket hår osv så jag var till vårdcentralen som tog massa prover och det visade sig att jag har låg ämnesomsättning och det är därför jag mår som jag gör så måste tillbaka och göra ännu mer prover. Det kan vara så att sköldkörteln inte producerar tillräckligt med hormoner och det är därför kroppen går på lågvarv. När ska jag få vara frisk en längre period? Känns som att jag hela tiden är sjuk, är det inte vanlig förkylning är det förstorade blodkärl i
halsen som gör att jag spottar blod och är det inte det är det magsjuka/matförgiftning. LESS!
 

 
 
 
 
Nä nu ska jag se geordie shore och sedan sova så vi hörs sen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0