26 Juni 2013

Hejhopp!
Idag känns det som en effektiv dag! Jag har just skickat in min sista inlämning i skolan för denna termin och har nu bara mitt muntliga prov, vilket känns härligt!
Jag ska försöka stöka undan efter mina bustroll som stökar ner så fort man har städat, alltid lika kul!
Ska försöka ta mig ut på en prommis så Mitzie får göra av med lite energi, även om man inte får gå för mycket med valpar så måste hon aktiveras, annars blir hon som ett litet monster, haha.
 
På tal om Mitzie, eftersom att Marcus jobbar så mycket så blir det klurigt för mig att lyckas få Mitzie rumsren då vi bor en trappa upp osv i sommar när jag är ensam med både henne och Elvira så Mitzie ska få följa med Mimi ut på holmön och spendera sommaren där. Jag tror att hon kommer må så mycket bättre att få vara där och springa av sig. Såklart kommer vi hämta hem henne efter sommaren! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0