28 juni 2013

God morgon på er! :)
Elvira tog sovmorgon till 06.40 i morse, snacka om härligt! Vi hade lite morgonmys i sängen innan vi klev upp och gjorde välling. :)
Nu har viran fått sommarlov från dagis så nu får jag rå om henne hela dagarna, känns så mysigt!
Idag ska vi göra hand och fotavtryck på henne och sen hade jag tänkt att försöka ta oss ut på en liten utflykt till någon lekpark om vädret blir bättre :)
 
Igår for jag och mamma till H&H och mamma var så snäll som köpte en klänning, ett linne och en t-shirt till mig, tack mamsis! Inte nog med det fick jag även hennes nya ballerinaskor då hon inte kan ha dem! :D
 
Nä nu dör datorn snart, vi hörs! :)
 

Kommentarer
Postat av: sandra

kimjobbar hela sommarwen och jagjobbar ibland, i veckan tex jobbar jag tors o fre dåmåste hon va på sommardagiset :)

2013-07-01 @ 09:22:50
URL: http://apsatss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0