11 Mars 2013

Hej!
Ligger fortfarande hemma och är dålig. Elvira har åkt på en ny förkylning så hon har hostat mest hela natten, mitt lilla hjärta.. Det gör så ont att veta att man inte kan göra något för att hjälpa.
Idag har vi haft en "krya-på-oss" dag med soffmys. Jag har även haft min muntliga examination i Svenska. :)
 
Jag har knappt kunnat äta sen i fredags så jag fick lov att ställa mig på vågen imorse för skojs skull och det visade sig att jag har tappat 1.9 kg (sen i fredags alltså) Jag har ändå druckit väldigt bra med vätska, ätit små portioner med mat, kräm, macka och frukt så jag borde inte ha tappat så pass mycket tycker jag, men det är ju ett plus att man får något positivt av att ha åkt på magsjuka/matförgiftning.
 
 
Ja, angående melodifestivalen och Robin så måste jag säga TACK GODE GUD att Robin vann.
Efter finalen satt jag och läste på chatten på aftonbladet och jag måste säga att det finns dem som är oerhört stora i käften, ursäkta språket men helt ärligt talat. Skulle ni inte skämmas om Yohio skulle representera Sverige?
Tar man av Yohio sin rosa/vita klädsel, tvättar av allt smink och stylar håret som på en kille, ja då skulle han inte vara ett dugg intressant. Det är problemet med Sverige, hör ni ens hur han låter? Eller kollar ni bara på utseendet?
Jag vill inte prata om illa om Yohio för jag diggar att han vågar stå upp för sig själv och vågar göra något nytt men han medlar inte känslan av Sverige. Yohio "skriker" Japan medan Robin "vrålar" Sverige.
Gud vad dumt detta låter men Robin och hans låt är så mycket mer svenskt och jag tycker att Robin blev den rätta vinnaren. :) oj vad många kommer störa sig på detta inlägg. PUSS!
 
 
 
Nä nu har viran vaknat från sin tupplur, hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0