19 mars 2013

Godkväll allihopa! :-)

Jag har börjat hårdträna som vissa av er kan se på instagram och jag måste säga att jag älskar det! Träning har blivit som en drog, vill träna hela tiden! Min kropp håller dock inte med mig, efter 70 min på löpbandet sa benhinnorna ifrån så det var bara att kliva av. Så sjukt tråkigt då man har hur mycket energi att göra av med.
Jag började träna tre gånger i veckan och då är passen mellan 1,5 - 2 timmar långa. Då var det mest bara vanligt gym men jag har insett att jag inte får den kropp jag vill ha om jag enbart lyfter skrot så jag har börjat med ca 45 - 70 min på löpbandet + 1 timme gym. Har inte ställt mig på vågen sedan jag var sjuk sist så det blir spännande att se om det ger något resultat. :-)

nu ska jag hoppa in i duschen och sedan slänga mig i sängen och se film så vi hörs! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0