20 Mars 2013

Hejhopp!
Jag måste säga att denna dag har varit kanon, pluggade lite i morse efter att jag lämnat Elvira på dagis, sen körde jag ett 70 min konditionspass + ca 45 min gym med Nadja. Hade min muntliga examination i matte kl 16.00 och jag blev godkänd så efter att jag och Elvira har skuttat runt av glädje har jag landat i soffan medan Elvira sitter och leker. :)
 
Träningen gick kanonbra idag, ingen smärta i benhinnorna så det enda som stoppade mig idag var mitt härliga skavsår.. tänk er själva att jogga/promenera snabbt med ett skavsår i 70 minuter. INTE så skönt, men värt det!
 

Kommentarer
Postat av: nora

vilken sötnos!

2013-03-28 @ 14:20:11
URL: http://nattstad.se/nocookie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0