26 Mars 2013

Godmorgon!
Elvira vaknade halv sex imorse (kul) och ville kliva upp, jag kan inte påstå att jag var lika sugen..
Har varit och lämnat henne på dagis så nu ska jag sätta mig och plugga innan jag ska fara och träna.
Ställde mig på vågen i fredags och jag har tappat 9 kg sen i januari så sakta men säkert tappar jag vikt.
 
Jag tänkte att om ni har några frågor om framtiden, Elvira, min skola eller något helt annat kan ni kommentera detta inlägg. Jag bloggar som sagt inte så mycket så har ni några funderingar ska ni inte vara blyga utan fråga på!
 
Nu ska jag sätta mig med läxan så jag får något gjort!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur mycket vägde du som mest under din graviditet och gick du ner fort till din "startvikt"?, alltså den vikt du hade innan du vart gravid.
Ammade du, och hur länge i sånna fall?
Vad ska du göra i framtiden, plugga upp gymnasiet och sedan hitta jobb?
Har du nått drömjobb?
Tycker du att din pojkvän/barnets pappa gör tillräckligt för Elvira eller tycker du hon förtjänar bättre/mer?
Hur går det med lägenhetsletandet?
Vem tycker du att Elvira är mest lik, till utseende och personlighet?
Har Elvira haft vattkoppor än? :)
Nu har du några frågor svara på :-P

2013-03-26 @ 16:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0