3 april 2015

För det första, glad påsk! 
För det andra, hur har er vecka varit? 
Vår vecka har bestått av det gamla vanliga, jag har pluggat, Marcus har jobbat och Elvira har varit på förskolan. Jag blev klar med veckans uppgifter tidigare än väntat så Elvira var hemma igår. Elviras gudmor och hennes son kom på besök på förmiddagen fram till ca 15.00 och efter det ville viran bjuda sin mormor, gammelmormor och gammelmorfar på påskfika så de kom förbi vid senare under eftermiddagen. 
När gästerna åkt hem kröp vi ner i soffan och såg pippi en stund innan viran skulle sova. En helt underbar dag!  
 
 
 
Marcus jobbar idag också från 11.30 till 20.15 så jag, Elvira och Mitzie blir upphämtade och ska åka till mina föräldrar under dagen. 
 
Trevlig helg! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0