alla hjärtans dag

Vilken mysig dag vi har haft! 
Elvira ville sova i sitt pippi-tält natten till idag så jag bäddade ut i det så hon fick "campa" i vardagsrummet. 
Jag sov på soffan för att vara nära henne men vår soffa är inte den mest bekväma sovplatsen så det blev få timmars sömn och en stillsam morgon. 
Vid lunch mötte vi upp mina föräldrar, min bror och hans sambo för att äta en alla hjärtans dag-lunch tillsammans. Efter det åkte vi till Marcus föräldrar för att fira hans mamma som fyller år idag. 
Väl hemma har vi bara tagit det lugnt. 
Nu ligger jag och ser på melodifestivalen och dricker te för fulla muggar. Har varit småkrasslig i nästan två veckor och ikväll har det blivit värre. Halsont, benvärk, frossa/svettningar och så otroligt trött. Har ingen lust att bli sjuk då jag är så träningssugen att det kliar i kroppen! Ber till gud att jag blir piggare snart! ☺😊😊☺😄
 
 
 
Hoppas ni har en bra lördagskväll! 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur mkt har du gått ner?:) och tränar du bara el nån diet?

2015-02-14 @ 21:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0