Lillördag med blandade känslor

Började dagen ovanligt bra då jag kände mig rätt så utvilad efter 8,5 timmars sömn. Kände att det skulle bli en bra dag men många måsten avklarade. Efter att jag lämnat viran på förskolan satte jag mig med skolan. När jag blev med veckans uppgifter kände jag hur huvudvärken smög sig på så jag släckte ner alla lampor, datorn och musiken och tog på mig solglasögonen för att det inte skulle bli värre. Medans jag stökade undan i lägenheten med glajjorna på blev det bara värre och värre. Till slut tog jag en naproxen då jag kände att det inte var "vanlig" huvudvärk. Illamåendet kom och fick i mig en banan. Tog en varm dusch och la mig i sängen. Där somnade jag direkt och när jag vaknade en timme senare var smärtan nästan borta. På med kläder och for på ica. Kände mig nådigt uttittad då jag gick runt inne på ica med solglasögonen. Efter någon timme var all värk borta. Så skumt, men gissar på att det var någon form av migrän. 
 
Mamma kom och åt middag med oss, så det var höjdpunkten idag! Så mysigt att ha mamsen på besök. 
 
Nu ska jag och Marcus se lite film innan det är läggdags. 
Hoppas ni har haft en bra onsdag! 😄

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0