smoothie-tisdag

Hej! 
Så var det tisdag igen, veckorna bara springer iväg och jag hinner knappt med. I Igår började en ny kurs, människors miljöer och det känns bra. 
 
De senaste månaderna har jag känt att jag har varit på väg att bli sjuk men det har aldrig riktigt brutit ut förrän nu. 
Täppta bihålor,halsont,  huvudvärk,  frossa och svettningar om vartannat, värk i hela kroppen. Det konstiga är att jag inte har feber? Det kanske kommer som småningom. Eftersom jag är lite krasslig har jag ingen riktig matlust så nu på morgonen gjorde jag en hallonsmoothie. 
 
 
Du behöver: 
1-1,5 dl kvarg 
1,5 dl frysta hallon 
1 banan
Lite vaniljpulver efter smak
Iskallt vatten
Chiafrön 
 
Gör såhär: lägg i kvarg, hallon, banan och vaniljpulver. 
Häll i kallt vatten till önskad konsistens (jag brukar hälla i tills det täcker resten av ingredienserna) 
Mixa och häll upp i ett glas. Toppa med chiafrön. 
 
Nu ska jag sätta mig och måla med viran innan det är dags för förskolan. 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0