Då var det måndag igen

Vår helg började i torsdags då jag hämtade Elvira efter lunch och tog det lugnt resten av dagen. 
På fredagen regnade det så vi hade en stökar-dag med tvätt och städ. Mina föräldrar kom på middag och sedan kom Marcus föräldrar och bror också så det blev fullt hus här - helt underbart! Jag älskar när det är folk här. 
På lördagen kom mina föräldrar och hämtade mig och viran för att åka en sväng på stan, på kalas och sedan hem till dem. En fullspäckad dag helt enkelt. 
Gårdagen var lång, det kändes åtminstone som det. Sov väldigt dåligt andra natten i rad så jag var helt knäckt men vi hann med en hel del ändå. 
Morgonpromenad i skogen med Mitzie, utelek med viran och grannbarnen, viran tränade på att cykla, veckohandlade, bakade en sockerkaka när det började regna och en massa annat. När jag väl la huvudet på kudden gick det bara några sekunder innan jag sov. Jag är en av de lyckliga som alltid somnar inom fem minuter så det var i och för sig ingenting ovanligt. 😊
 
Måndag betyder plugg och förskola för lilla fröken, som vanligt. När vi kom hem efter att jag hämtat henne drog hon ut allt pyssel hon kunde hitta och pysslade fram tills det var middagsdags. Älskade gullunge. 
Nu sover hon så gott i sin "prinsess-säng" som hon kallar det så jag ska se lite house of lies. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0