Första dagen

Då var första dagen på praktiken gjord och oj vad roligt det har varit. Från första stund kändes det väldigt naturligt att vara där och jag fick en bra kontakt med barnen väldigt snabbt. På den avdelningen som jag kommer att vara på under mina fem veckors praktik har en grupp barn mellan 1-3 år, vilket är otroligt mysigt! 
 
Men nu till något annat, igår när vi skulle ut och leka så skar jag upp jordgubbar och färsk ananas som barnen fick äta till mellis. Jag sparade ca hälften av det jag skar upp och gjorde en smoothie till frukost imorse. 
En sak säger jag bara, så gudomligt gott!! 
 
 
Mixa ihop 5-7 färska  jordgubbar, 1/2 färsk ananas, 1 kiwi och ca 2 dl kallt vatten.
 För  mig blev det ca 0,5 l smoothie. 👌
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0