svar på tal

Såg att jag hade fått en fråga om hur mycket jag vägde som mest under graviditeten och hur mycket jag har gått ner, så tänkte svara på den.

Som mest vägde jag hela 97 kg, det var någon dag innan förlossningen!
Sist jag vägde mig hade jag gått ner 20 kg, men har ca 15 kg kvar innan jag är nöjd, så har mycket att träna bort!

Jag gick upp ca 25-26 kg under graviditeten, plus att jag då redan hade gått upp på tok för mycket, "förhållande-fett", när jag blev tillsammans med marcus blev jag riktigt lat, hemskt men sant, jag vägde 62 kg när jag blev tillsammans med honom och när jag blev gravid vägde jag ca 72, så nästan 3 år och 1 graviditet senare väger jag ca 77 kg.

Så där är sanningen, hemsk men sann.

Kommentarer
Postat av: Emmy

Nu ska du inte vara sån - du är vacker alltid!

2012-06-04 @ 18:25:26
Postat av: Anonym

Bara så du vet så ser du inte tjock ut, eller ens lite mullig. Men förstår att du vill gå ner till den vikten då DU känner dig finast och mår som bäst. :)

2012-06-04 @ 18:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0