svar på frågestund

Anonym:
Ammar du Elvira eller ger du ersättning? :)

- Elvira får ersättning, ammade i början men hon förstod inte hur hon skulle göra så jag gav upp.

Emmy:
Hej!
När är man välkommen på besök och kika hur det ser ut?? =)

- Hej! ptja, det beror på när du har tid, slå mig en pling så kan vi nog ordna något :)

Anonym:
Hej Elin, jag vill först bara säga hur glad jag är för eran skull! Grattis!
Sen till frågan, Hur har dina kompisar reagerat på barnet? Har du mist några vänner? Fått nya vänner? Lycka till i framtiden :) Kramar

- Tack! :) Jag har väl inte direkt mist några vänner men har tappat kontakten med vissa, men alla har varit positiva och glada för min skull så det känns bra, som sagt, riktiga vänner stannar genom allt :)

Linda:
Känns det ok för er att det är vi skattebetalare som betalar allt åt er? Tycker det känns sjukt när man knappt har råd att leva själv och att det sen går till folk som får mer än man själv.. Absolut inget illa menat utan mer bara hur ni känner för de?

- Självklart tycker jag inte om att behöva få hjälp med att kunna försörja mig och mitt barn, jag skulle vilja kunna göra det på egen hand men jag är fruktansvärt tacksam över att hjälpen finns då man behöver den, så jag måste säga, TACK för att ni skattar, det hjälper många som inte kan försörja sig själva.
Min dröm är att ha en så pass hög inkomst att jag inte behöver hjälp från någon och jag vet att den dagen kommer att komma. :)

Anonym:
var har du köpt lägenhet? visa bilder

- Jag har inte köpt en lägenhet utan hyr en av bostaden på umedalen.

Anonym:
vad lever du på? jobbar du eller din kille? eller hur ska ni klara av barn oc lägenhet? :)

- Som jag har sagt tidigare så vill jag inte gå in på ekonomin på bloggen,det är så pass personligt så det håller jag för mig själv, jag tror inte att du själv skulle skriva ut din inkomst på offentliga sidor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0