Svar på tal - tidsinställt

Fick bara en fråga på frågestunden så jag svarar på den nu. :)
 
 
 
Ja jag och Elviras pappa är fortfarande tillsammans, det finns inte så mycket att skriva om honom då vi inte "umgås" så mycket, oftast är jag ute på dagarna osv och han pluggar, är med vänner, spelar dator osv,
och självklart så spenderar vi tid tillsammans men när vi gör det brukar jag aldrig skriva ut det av någon konstig anledning, haha. Jag har faktiskt inte tänkt på att jag inte nämner honom, oops.. ledsen älskling!
 
Jag vet att jag lovat att lägga ut bilder på lägenheten men som det är just nu ser jag ingen anledning till det då vi snart flyttar härifrån.
Att göra en "lång" historia kort höll vi på att få vår dörr insparkad av en kille, låter inte så allvarligt men ni var inte här så ni förstår inte hur hemskt det var och hur allvarligt det var.
Har varit med om ganska mycket men det där var bland det värsta, det beror nog på att Elvira var hemma.
så ja, nu kommer frågorna om vart vi ska bo osv och då är sanningen den att får vi inget innan utflyttningsdatumet så flyttar vi hem till mina föräldrar igen tills vidare.
Det är ingenting som vi egentligen vill men vi anser att det är det bästa för Elvira.
Vi söker som galningar efter en ny lägenhet men det är inte enkelt kan jag lova er..
 
aja, nu har jag fått det sagt, så hörs!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0